Jobbelijobb. . .

Nu bär det snart av till worket, var alldeles för länge sen jag var där rättare sagt nästan 4 veckor. Började med sjukdom 1 vecka, semester 1 vecka, sjuk igen 1 vecka, sen barnen sjuka, så det ska faktiskt blir riktigt skönt att komma tillbaka till jobbet igen.
Har spenderat dagen hos mor min idag då jag har haft bilen på verkstad, skulle inte ta så lång tid typ bara hela dagen, det slutade med att jag fick låna morbros bil så jag kunde komma hem och så jag kom till jobbet. Ni alla som nu tänker åhhh va gutt äntligen fredag det är det säkert men jag har haft min helg i veckan istället och nu jobbar jag helg och tjänar kosing istället hihi och kommer inte göra av med ett öre heller, trevlig helg alla vänner =)) och njut av fredagsmys =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar