Hej mitt vinterland. . .

Det är precis vad som har blivit, det är ju så underbart med snö, sol och dock ej -20 grader kanske men några är ju inte fel, då kommer inga baciller och sjukdomar hoppas jag. Jag har legat sjuk nu sen i söndags inte kul alls, halsont som tusan har inte kunnat äta nått vidare heller men visst det är ju bra för figuren =) haft ont i hela kroppen och det verkar bara som skiten går runt bara. Tycker det har börjat om på T nu igen han klagade över ont i halsen idag igen=( Så nu har jag gnällt färdigt lite, detta skulle inte bli en gnäll blogg men det kommer nog handla om mkt olika saker och jag är ju väldigt varierande på att skriva blogg, ibland skriver jag som bara den men ibland har jag verkligen torka men så är det väl ibland.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har gumman! Glömde nog säga det igår. Jag kommer vara en trogen läsare. Älskar bloggar och att blogga själv :) Som du säger. Man skriver om allt o inget. Precis så som bloggar ska vara enligt mej.

    Kram o ha en bra dag

    SvaraRadera